پریناز

Tuesday, March 07, 2006

قصه نجات


پنج سال قبل دختری 13ساله بود که دچار مریضی خیلی شدیدی شد که از شدت این مریضی طرف راست بدن این دختر شروع کرد به بی حس شدن
این دختر را نزد دکترهای متخصص زیادی بردند دکترها گفتند که مریضی این دختر رماتیسم قلب هست و فقط یک راه هست برای اینکه زنده بماند و این راه هم فقط داشتن پول برای عمل جراحی خانواده ی این دختر اینقدر پول برای عمل کردن دختر شان نداشتند.
و واقعا در شرایط روحی بسیار سختی قرار گرفته بودند.
چند ماه بعد که این دختر داشت بدتر و بدتر میشد و دیگر راهی به جز عمل جراحی نمانده بود. دچار بیماری تیروئید هم شد این باعث شد که مشکلات بیشتر و بیشتر شود.
تا اینکه روزی تصمیم گرفتند به خاطره بعضی از مشکلاتی که در زندگی داشتند به ترکیه بروند.
بعد از رسیدن به ترکیه بعد با مسیحیت آشنا شدند و شروع به رفتن کلیسا کردند. به کلیسا رفتند و برای دخترک دعا میکردند چون دیگر امیدی برای زنده ماندن دخترک نداشتند.
بعد از مدتی یک شب دختر در خواب شخصی را دید و آن شخص گفت که من خدای تو هستم به من ایمان داشته باش چون فقط من هستم که میتوانم تو را زنده نگه دارم فقط کافی هست که به من ایمان داشته باشی و من را به قلبت دعوت کنی .
صبح شد و دختر این خواب را برای خانواده ی خودش تعریف کرد.
دخترک تصمیم گرفت که به رفتن به کلیسا ادامه دهد بعد از چند هفته اعضای کلیسا جمع شدند تا برای مریضی دخترک دعا کنند.
دعا چند ساعتی طول کشید بعد از اتمام آن جلسه دخترک شبها موقع خواب به حضور خدا می رفت و دعا می کرد تا او را شفا دهد
تا اینکه یک شب موقع دعا این دختر چنین دعا کرد و گفت که من به تو ای عیسی مسیح ایمان دارم و میدونم که تو خدای جسم پوشیده هستی که به خاطره گناهان ما و برای پاک کردن گناهان ما بر روی صلیب قربان شدی پس اگر به من بخواهی می توانی شفا دهی من فقط امیدم به تو هست و اگر هم بمیرم غمی ندارم چون به حضور تو خواهم آمد.
صبح آن روزبه دکتر رفتند و چند تا آزمایش خون دادند و وقتی که برای گرفتن جواب از دکتر رفتند دیدند که دکتر می گوید این غیر ممکن هست قلب این دختر که تمام رگهایش از عفونت گرفته شده بود باز شده و قلب این دختر مثل قلب یک نوزاد سالم سالم است و هیچ نیازی به عمل جراحی و حتی به دارو هم نیازی ندارد و حتی تیروئیدی که این دختر داشت هم بر طرف شده و الآن هیچ مشکلی ندارد.
پس این دختر تصمیم گرفت که این راه نجات را برای همه تعریف کند تا همه از درد ها و مشکلاتی که دارند به وسیله ی خون عیسی مسیح نجات یابند و زندگی شادی را داشته باشند.
آمین

0 Comments:

Post a Comment

<< Home